Pergi , hilang .

saat org menyedari yg kita kosong rupanya kita tahu segalanya merupakan saat yang paling sedih apabila sesuatu itu amat menyakitkan . realitinya cukup berat untuk kita hadapi . sedih apabila org memandang kita dengan pandangan serong . mengenal melalui nama dan bukan dari diri kita sebenar . tak adil bagi kita untuk menghukum sesorang tu tanpa tahu sebab alasan dia berbuat demikian , aku akui aku lemah utk hadap pekara yang melibatkan hati , perasaan . sayang itu fitrah yang ak sndri tak mampu nak tolak . aku dah cuba yang terbaik . malah hari2 aku cuba untuk jadi yang terbaik . tetapi mereka sekat aku dgn kisah lampau , dan pekara yang telah berlaku dan menghukum seolah ak tidak boleh berubah , seolah aku kosong , hari demi hari aku bangkit untuk terus kehadapan , tetapi mereka tarik aku untuk terus berada dibelakang , aku akui aku lemah saat ini , saat kehilangan org yang aku sayang , berat utk ak katakan yg aku kecewa dgn sikap dia . aku juga kecewa dgn diri aku sendiri , aku tak dapat bahjagiakan dia begitu juga dgn diri aku . silap ak utk menajdi terlalu manja sehingga buka aibnya di mana yg ak harus rahsiakan , ak sendiri meragui apa yg ada di hati dia ituu sayang atau simpati . jika sayang ikhlas ke dia , aku hanya mampu diam ,. jika dia jodoh aku . aku percaya dia akan kembali .
Thanks :) Iloveyouuuuuu :*